måndag 9 juli 2007

Tjejen - hon är jag

Jag har som sagt varit hemma idag och har haft en del tid över att surfa runt i den värld av bloggar som finns, skrivit en kommentar här och var och ibland inte.

Nu på eftermiddagen råkade jag surfa tillbaka in på en sida där jag tidigare idag kommenterat och fann ett
inlägg som jag inte vet exakt hur jag skall ta men jag väljer att ta det positivt och hoppas att det var så det var menat också... Kan inte se det på nåt annat sätt än att "tjejen som kämpar mot kilona" - hon är jag och "universumet av alla andra viktkämpar" som också nämns det är ni mina peppartjejer som finns här i vått och torrt... Inlägget hittar ni här hos Stationsvakten (Tack för besöket får jag väl också säga till dig...)

Bilden i inlägget var ju som ni förstår mycket lockande... Något jag tror att ni andra i "vårt universum" kan hålla med om... Men skam den som ger sig. Idag har det varit en hel del sitta på rumpan vid datorn men det blir det ändring på nu. Storstädning står på schemat när sambon kommer hem om en liten stund.

Over and out.
-Mia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Kul att du hittade in till mig...
Länkar gärna till din sida med...=)
Alltid lättare då man kan peppa varann!
Vill du också vara i mål innan du fyller 30 år?? När fyller du?
Jag har också det målet! Ett högt mål så jag får kämpa på!
Pepp-kramar!

stationsvakt@gmail.com sa...

Du gjorde rätt i att tolka det positivt. Det var bara en betraktelse det jag gjorde med bloggarna - blev lite förvånad över grejen. Jag ansträngde mig att inte låta ironisk - det blir lätt att man gör det.

Cornelia sa...

Johnny: tänkte nästan det. Vi har en god jargong här på bloggeriet så det känns bra.

Sussie: 16 november är det dags för mig. 19 veckor kvar... Lycka till...

-Mia

Anonym sa...

Nämen...vad lustigt!!!!
Jag fyller 30 år den 8 november!
Nu får vi verkligen peppa varann!!!
Jag har alltså 18 veckor kvar då...=)
Min sambo fyller förresten den 16 november han med...=)

Pepp-kramar!!!!!