tisdag 5 februari 2008

Dag 35 - fettisdagen... förhoppningsvis inte en hint inför vägning

Fettisdagen och smalonsdagen! Så skall det kännas imorgon när jag ställer mig på vågen.
Jag har inte ätit någon semla idag, hade inte förlåtit mig om jag gjort det och resultatet blivit +
Igår åkte jag upp till Helsingborg och hälsade på Fia och Alma, sov över till idag. En rask promenad på en timme blev det igår och idag ytterligare en.

Det ger summeringen motion 4 av 7 dagar den senaste veckan.
Dock har jag druckit vin både i fredags (efter spa) samt igår hos Fia. Det kan ju hända att det kommer att ta ut varandra. Näe nu skall jag inte sitta här och fundera på hur illa det kan gå. Klart det kommer att gå bra. Bara det är minus så är jag glad om det så bara är 0,1 minus....

Nu är det dags att sluta de blå.
Som vanligt: håll tummarna för mig imorgonbitti.

Kram och pepp
Cornelia

2 kommentarer:

Helen sa...

håller tummar å tår här att allt går bra imorrn.. jag kikar in då..

vet inte om jag sagt att jag har en till blogg.. iofs så har jag länkat dit lite då å då ju men iallfall om du är nyfiken
http://helenw78.blogg.se

ingen semla här heller.. skönt det
sov så gott
kram

Anonym sa...

Alla minus är bra minus. Även om det är ett litet, som mitt!
Rätt väg iaf.
Håller tummarna för dig!
Kram o pepp