söndag 4 maj 2008

Kommande vecka och natti natti

Jodå, då var denna dan över, jösses så glad jag blev av alla kommentarer som poppat in de senaste timmarna. Ni är för härliga!

Nu väntar 3 hektiska dagar.
Det är fullbokat mån-ons innan vi åker.
Imorgon är det jobb naturligtvis, därefter skall diverse ärenden fixas och sedan är det Vårruset som jag nämnt tidigare.
Tisdag är det jobb, tid hos frisören vid 12 och sedan jobba hemma på eftermiddagen. Kvällen kommer att ägnas åt att packa färdigt då onsdagen är fullbokad.
Onsdag så, jobb som vanligt, lunch inbokad med en gammal kollega i Västra Hamnen, naglarna skall putsas på kl 17 och på kvällen medan Jinn är på middag skall jag ha spa-kväll och förbereda mig inför semestern... raka benen, peela fötterna och det där ni vet...

Ja jag kan då verkligen inte klaga på den kommande veckan.
Och sen när vi kommer hem från Kreta är det sommar mina vänner, för lördagen den 17 maj börjar Sommarkrysset... Ja det kanske inte är ett vetenskapligt eller meterologiskt faktum att det är så men det känns så. Och det är väl för härligt.

Nu däremot är det dags att sova snart. Skall titta på ett avsnitt Sex and the city och sedan somna. Det är lyx mina vänner. Hoppas nu att jag hinner med att blogga så mycket jag önskar i veckan. Hoppas att ni alla får en bra vecka.

Stor kram och en massa pepp till er
Cornelia

4 kommentarer:

batgirl sa...

Ha det nu så skönt på Kreta! Och så måste du berätta ALLT (fniss) när du kommer tillbaka!
Njut och ha det gött nu!
KRAM

indira sa...

Jag håller med dig om sommarkrysset, då är det verkligen sommar på något sätt! Du har en hektisk vecka men vilken rolig vecka och jag önskar dig all lycka och njutning! Kramar Jonna!

Anonym sa...

Lycka till på Vårruset!! Och ha det supergott på Kreta!!
Kram

Anonym sa...

Hej min vän - inte visste jag att du oxå bloggade - det är ju skitkul!! :)
Jag kämpar ju oxå med kilona, men än vet jag inte om jag ska ta upp det på min blogg... hm.. få se.. :)

Ha det så underbart på Kreta så ses vi den 23 maj.

KRAAAAAM BELLA :-)