lördag 21 juni 2008

Hemma igen

Åter på plats i Malmö efter ett dygn i Karlskrona.
Träffade gamla vänner idag, Lise, Stina och Bird och fikade och käkade lunch innan vi begav oss hemåt. Alltid lika underbart att ses, framförallt eftersom det blir så sällan. Tiden rinner ju iväg.

Nu är det fotboll som gäller igen. Galen match igår mellan Turkiet och Kroatien och det verkar inte bättre än att det kommer att bli minst lika sjukt ikväll om inte Holland tar tag i detta nu. Ryssland leder med 1-0.

Hör ni det här med mat och vikt! Måste måste måste ta tag i detta nu. Alldeles för många veckor av syndigt leverne har passerat, ja det syns ju vikttabellen. Men nu jäklar! På måndag är det dags för fokus och hårdkörning igen. Det ska bli så himla skönt för jag känner mig näst intill äcklad av allt onyttigt jag stoppar i mig nu.


Håll tummarna att det går bra.
Nu är det dags att krypa ner och titta på resten av matchen i sängen.

Kram och pepp
Cornelia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Hoppas det kommer gå bra med vikt, mat å allt sånt..jag kämpar varje dag! :) Kram malin

Anonym sa...

Hej!
Vilken match var Ryssland mot Holland eller hur? Spännande som f*n! :-)

Ja, på måndag är det dags för att köra hård igen!! Det kan vi!

* kram *