söndag 1 juni 2008

På väg tillbaka

Jag är starkt på väg tillbaka till verkligheten, skall bara bli av med de enormt spända axlarna och nacken så är jag nog fit-for-fight sen.

Idag är det söndag och imorgon skall jag tillbaka till jobbet efter dryga 2 veckor i sjuksängen. Ser faktiskt fram emot det. Skönt att komma in i lite rutiner igen. Och vilken vecka som väntar...

4 dagar arbete och därefter bär det av mot fotbolls-EM. Mina grekiska vänner är såååå avis på mig :-) Bella; det är jag Jinn och Jinns mamma som skall med till matchen. Vi passar ju på att fira Jinns 30 årsdag på väg ner till Österrike också.

Just nu laddar jag med att kolla på Sverige-Ukraina matchen och så skall vi äta tacos om en liten stund och så tänkte jag efter det försöka lägga in lite bilder här från helgen. Vi var i Helsingborg igår och hälsade på Alma, Fia och Oskar. Satt ute i solen och hade det fantastiskt skönt hela eftermiddagen.

Nu skall det bli ordning på bloggande och kommenterande från min sida, håll i hatten. Nu är jag tillbaka.

Kram och pepp på er alla
Cornelia

3 kommentarer:

Helen sa...

grattis till minuset.. härligt.. skönt att du mår bättre.. å nä tro inte jag är alls avis på att du ska på fotbollsmatch... fuskigt värre.. hihi..
skönt att du är tillbaka å bloggar har saknat dig här.. kram

batgirl sa...

Grattis till minuset :) Nu har du inte så många kilon kvar. Du är ju hur duktig som helst!
Kram

Anonym sa...

Ok.. MEN: om någon av er råkar få en akut släng av digerdöden, sådär bara out of the blue, så kan jag "ställa upp" och följa med med mycket kort varsel - ok? Vill ju inte att biljetten ska gå till spillo!

Naturligtvis önskar jag ingen av er att bli sjuka!! :-)

KRAAM!