fredag 27 juni 2008

Ska inte vara sämre jag...

höll alldeles på att glömma att berätta...
... det är inte många av er bloggare jag besöker som på senaste tiden inte varit och sett SATC...
Blev det dubbelnegation där och alldeles galet??? Vet inte säkert. Hur som helst, det jag menar är att de flesta har sett filmen och jag har medvetet läst de inläggen selektivt, jag vill ju inte veta vad som händer i filmen. På måndag 18:00 är det dags. Tillsammans med min kära sambo och två kollegor skall de dryga två timmarna avnjutas på Royal här i Malmö... Som jag längtar. Det blir nog ett glas vin eller två och en himla massa prat efter filmen om jag gissar rätt...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har nog något prelbokat på torsdag.. men om vi ses vid 18.00-8.30 - kan det funka för dig??Så ska vi se till att få upp dig ur svackan!! Kram!

Ps, SATC var SKITBRA!! Det enda jag kan avslöja är att du kommer att både skratta och gråta mycket.. :)

Anonym sa...

Oj vill din sambo kolla på den filmen...kul:för jag kan säga att min man han vill verkligen inte titta på den:)
Utan jag ska gå på den med min jobbarkompis:) För hoppningsvis denna vecka som kommer.
Kram

bagerskan sa...

Vad sjutton är SATC? Gissar att det är...
Ah, där trilla penger ner, ibland går det trögt där uppe på hjärnkontoret! *ler*
Hoppas filmen är bra, jag har inte sett den själv.
Kram Karin

Anonym sa...

Hihi oj då det visste jag inte;) Men då förstår jag att sambonskulle med;)
Ibland kopplar det inte.
Ha det bra
Kram