lördag 20 december 2008

Fortfarande i Göteborg nån timme till...

sitter på rum 515 på Scandic hotell Rubinen och löser melodikrysset. Det kan man ju inte missa även om man är på resande fot.

Igår hade vi en heldag på stan även om jag var dödstrött och knappt orkade shoppa nåt, det blev bara en rosa sjal och ett par vantar :-) När vi checkat in på hotellet gick vi ner och satte oss i puben och drack vin och läste tidning och hade det jättetrevligt! Fantastisk service och gott vin!












Här sitter vi och njuter mitt på Avenyn i Götet!
När det gäller maten är jag inte på spåret just nu men jag skall å andra sidan inte rivstarta förrän 2 januari och är det någon gång jag skall njuta så är det väl nu...
Planera för rivstarten kan man dock göra och det är det jag gör på bilden ovan. Planerna är stora och resultatet hoppas jag blir därefter.
Snart är det dags för fortsatt resa, dagens etapp är Göteborg-Åmål och besök hos svärmor för lite tidig jul.

Ha en fantastisk lördag allesammans.
Kram och pepp
Cornelia

0 kommentarer: