tisdag 20 januari 2009

Ny award gånger 2...

Som jag nämnde igår har jag fått 2 utmärkelser. Jag är mäkta stolt och glad. Utmärkelse nummer två har jag dessutom fått av två peroner, Grace och Lotta.

Här kommer så reglerna.
1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar

Här är mina nominerade utan någon speciell ordning:
Yvonne - Min kära storasyster som hängt på stenhårt i Rivstart2009 och till och med startat upp bloggen just i samband med detta. Ger mig massor av inspiration att fortsätta kämpa. Tack syster!
Helen - Helen är en av de viktkämpar som jag har följt längst här i bloggvärlden. Helen är världens mest peppande bloggvän.
Bella - Bella, min f.d. chef som även hon hängt på Rivstart2009 och lyckats lysande. Bella "driver" sin "Brunettbellas Bellokratiblogg" och skriver mycket och underhållande...
Schlagerprinsessan - kan inte undvika att få in lite schlager här nu när det snart är dags, detta är Ellen som så fort det börjar närma sig mellotider bloggar så tangenterna ryker. Numera på en ny rosa dator...
Ullis - även detta en deltagare i Rivstart 2009, den senast tillkomna faktiskt som jag hälsar välkommen med att nominera till denna utmärkelse. (Ullis, jag kan inte kommentera hos dig från denna datorn så hoppas du ser detta här)
Linruz - härlig och inspirerande blogg om vardagslivet och viktkämpande och så en massa härlig inredning.
Cecilia - ytterligare en Malmöbo i bloggvärlden. En av mina favvobloggar som jag följt länge.

Återigen vill jag tacka för dessa utmärkelser och alla fantastiskt peppande kommentarer. Det betyder mer än ni kan ana. Ha en fantastisk dag allesammans.
Kram och pepp

4 kommentarer:

Anonym sa...

TACK så mycket! :-D Vad kul!

Jag ska lägga upp awardet och lägga upp mina nomineringar senare i dag, nu ska jag sticka iväg och jobba några timmar!

Anonym sa...

Åh vad snällt - TACK vännen!! HUr var det med den där fikan?? :-)

Anonym sa...

Åh vad söt du är TACK :o)
Ja jag ser.
Vad glad jag blir.
KRAM KRAM KRAM!!!

Anonym sa...

Tack snälla. Vad glad jag blir..
Oerhört tacksam för att någon uppskattar det jag skriver /gör.
Ser dig som en stor inserationskälla och stöd.
Tack för att du delar med dig av ditt liv....
Kram kram