måndag 19 januari 2009

Sjuk sjuk sjuk

Oj vad jag gick i däck!
I lördags morse vaknade jag och hade lite ont i halsen, segade mig upp och löste krysset och skyndade sen ut på stan på den synundersökning som var inbokad sedan länge.
När den var klar var det bara för mig att gå hem och lägga mig och sedan dess har jag legat pall med nästan 40 graders feber. Idag mår jag lite bättre och har bara lite feber och orkar därmed åtminstone blogga lite. Måste ju verkligen rapportera veckans resultat i Rivstart, det kommer om en liten stund.
Skall jag säga nåt positivt om de här dagarnas sjukdom så är det att jag inte har ätit så mycket men det vet man ju att det kommer man äta upp sig ganska snabbt igen när matlusten återvänder så smått... Nu skall jag sammanställa resultatet för andra veckan.
Kram och pepp på er alla...

3 kommentarer:

Helen sa...

men vännen då.. skönt att du känner dig bättre... jag känner mig lite bakis fortfarande jag.. men men... imorrn blir det lite motion kl 6 på morgonen .. öppna imorrn på jobbet kl 6.30 å pär ska skjutsa barnen till dagis så no car... bara att traska i snövädret.. om det snöar då vill säga.. men nu öser det ner ute..
jag har inte riktigt kommit igång att vara superduktig sen helgen.. det var en krossare om man säger så.. motivation tack.. hihi .kram

Anonym sa...

Nej usch vad tråkigt, stackars dig, vad skönt att du är på bättrings vägen iaf. Du får krya på dig nu så du blir helt frisk :)
Kram!

Anonym sa...

Krya på dig tjejen!
Jag har själv varit rätt däckad under helgen, febern var ett faktum dock inte så hög som dig men ändå.