måndag 26 januari 2009

Tyst

Ja nu har det varit tyst här, det blir så när jag skall försöka begränsa min datortid, det är allt eller inget som gäller, annars fastnar jag. Idag blir det därför Rivstartsredovisning. Det märks att det har varit vecka 3, den berömda svåra veckan. Vissa av oss har upplevt motgångar, men det är bara att kämpa på! Vecka 4 blir bättre, jag lovar. Bara man inte ger upp.
Nu skall jag äta lite lunch och kolla på Ellen-show på kanal5. So long. Vi hörs snart igen. Och till er som inte lämnat in resultat från förra veckan. Det är inte för sent ännu....
Kram och pepp
Cornelia

3 kommentarer:

yllet sa...

Hej hej! Jag pausade ju förra veckan pga att vi varit sjuka allihopa. Glömde skriva det här! Solly. Men jag är på G igen denna veckan. :D
Kram och pepp!!!

Anonym sa...

Saphire har gått ned ytterligare ett kg och ligger nu på -5kg totalt.

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hej!

Första gången jag är inne här. Ser att du skriver en del intressant, så jag kommer gärna tillbaka. För att komma ihåg adressen så lägger jag upp dig i min blogglista. Om du inte vill det, så meddela mig så tar jag bort dig med en gång!

Ha det bra!