lördag 14 februari 2009

Andra halvan

Markoolio - låter bättre än förväntat men lite patetiskt tycker jag ändå, å så hade det ju varit bra om han lärt sig texten ordentligt. Marko är bättre i upptempo... Nä det här var töntigt! Detta framträdandet bör bli lika bortglömt som hans insats som programledare i Melodifestivalen.
Amy - power från första sekunden. Synd att slösa den här låten på Amy Diamond. Tycker inte riktigt att hon sätter den ordentligt - det låter lite ansträngt ibland. Men vem hade klätt på henne de där småskolekläderna???
Cookies n´Beans - finner inga ord. Vilka röster! Vilken låt! Vilket gung! De bara måste till Globen!!!
Måns - asläcker kameraproduktion som lyfter hela numret, snygg dans. Måns är alltid på gränsen när det gäller rösten men idag sätter han det! Läckert!!! Det enda jag saknar är lite pyro! Men det kan han ju lägga till till Globen, för dit ska han bara!

Min mardröm: Lili & Susie och Måns mot varandra i en duell!

1 kommentarer:

Helen sa...

säkerligen blir dom i duell.. fattar inte hur man kan göra såna grejer.. för då kan ju en av dom bästa åka ut ändå.. nåja.. måns va skitabra iallafall.. åsså Cn´B åsså... amys låt bra men som du tycker jag att nån annan kunde göra det för hon är inte bra egentligen.. håller inte tycker jag.. kram kram