söndag 1 februari 2009

Rivstart 2009 - Resultat vecka 4

Resultat för förra veckan ser ni här:

Deltagare - Mål med Rivstart 2009 - Resultat hittills
Moi, jag själv - 6 kg - 5,7 kg
Hallonpajen - 7-8 kg - 0,6 kg
Nenny - 7 kg - 2 kg
Svärmor Marie - 6,9 kg - 1,6 kg
Bella - 4 kg - 1,1 kg
Syster - 10 kg - 5,2 kg
Helen - 4 kg - 2,1 kg
Angel -5 kg - 2,0 kg
Linruz - ? kg - 6,3 kg
Annie - 5 kg - 1,6 kg
Malin - 5-6 kg - 4,1 kg
Lotta - 5 kg - 1,3 kg
Yllet - 7 kg - 3,3 kg
MissyElliot - 5 kg - 2,0 kg
Mirken - 8 kg - 2,9 kg
Elinor - 10 kg - 6,9 kg
Annika - 8 kg - 3,2 kg
Marita - 10 kg - 3,9 kg
Åsa - 8 kg - 2,7 kg
Saphire - 5 kg - 6 kg i Mål!!!
Lena - 14 kg - 8,9 kg
Tjockisen - 10 kg - 5,8 kg
Ullis - 4 kg - 2,5 kg
Fatgirl - 5 kg - 2,7 kg - Ny deltagare 28/1, välkommen i gänget!!!
Maria - 7 kg - 3,2 kg - Ny deltagare 1/2, välkommen även till dig!!! Kul att vi blir fler och fler.

Återigen ett kanonresultat och ännu har jag inte fått in alla resultat. Totalt minus denna veckan blir ändå 12,5 kg. Tillsammans har vi då på fyra veckor rasat 87,6 kg.

88,6 kilo har vi gått ner tillsammans. Tänk på hur mycket det är, hur duktiga vi är och ta med er det in i nästa vecka.

Påmninner också om detta med Vårruset, hur många har tänkt delta? Jag har lite idéer kring det där. Meddela mig gärna om du planerar delta och i vilken stad så återkommer jag med mer detaljer. Exempelvis vore det kul om vi kunde se hur många av oss som deltar på samma ort och kanske ses i målgången, tänkte också att vi kunde samla in bilder från alla och göra ett litet collage och lite annat gemensamt! Vad säger ni om det? Vi vet ju med säkerhet att vi är starkast tillsammans. Och det spelar ingen roll om du tänkt lunka eller springa Vårruset. Det är att delta som gäller. Häng på!!!

Kram och pepp på er alla
Ha en fortsatt fin söndag.

14 kommentarer:

MissyElliot sa...

Wow, vad vi är duktiga. Sååå roligt att se att det går bra för många....
Verkligen inspirerande...
kramiz

Anonym sa...

Det är verkligen så otroligt roligt att det går så bra...- Imorgon är det åter dags för mig att väga mig och just nu känns det inte som om det kommer att bli så bra, men det gjorde det ju inte förra veckan heller så vi får helt enkelt se...

maria sa...

HEJ! jag har kört rivstart sedan 12 januari och gått ner 3.2 kg. Kommer fortsätta med rivstarten ett tag till och undrar om jag får hänga på er!??

maria sa...

OM jag får vara med så ska det stå
Maria, -7 kg -3.2 kg :)

och länka gärna till min hemsida
www.helheten.blogspot.com

TACK!

Anonym sa...

Här är en som tror att jag lurat mej själv i helgen har en stor känsla av att det är + denna veckan.
Vi får se imorgon

Anonym sa...

Det är ju inte klokt hur duktiga vi har varit. Heja oss! Kram

Anonym sa...

Svar: Nej men hon har ju inte följt programmet hon tyckte till och med det var dåligt. Hon blev bara glad när Hanna vann för det var Bollnäs. Jag hör ju inte hemma nånstans så jag hejjade på Erik som var bäst! :p

Annie sa...

Ja, jag får stå kvar på mina -1,6 den här veckan. Det har väl inte gått riktigt som det ska. jag är glad att det inte blev något +...

Anonym sa...

Fantastiska resultat! Kul med nya deltagare....du kanske kan förlänga rivstart så att den håller på även i mars?

Kram Angel

Anonym sa...

Hej,
Tänkte lämna rapport på hur det går för mig även denna gång. Jag väger mig på torsdagaroch senast jag vägde mig hade jag gått ner sammanlagt 9 kg sedan den 10/1.
/J

Anonym sa...

Ja du nu var det ett + denna veckan oxå :( +0,2kg
Kram

maria sa...

Godmorgon från Maria!
Morgonens vägning visar på ytterligare minus .... 0,6 kg! :) Tack för det!

ulrika sa...

Kanon :o)
Vi är verkligen BÄST!
Jag har vägt mig och idag visade vågen - 0,6 kg vilket innebär totalt minus 3,1 kg.
Snart snart har jag nått mitt första delmål :o)

KRAAAAAM!

Anonym sa...

Gud vad duktiga ni är allihop! Det låter jättekul med rivstart, hur länge håller ni på med den? Jag tänkte om man kanske fick hänga med?