söndag 22 mars 2009

Nu får det vara nog

Helgen har tillbringats i Linköping i ätandets tecken. Det blir lätt så när man är på resande fot! Var dessutom ute en sväng i Ljungsbro och shoppade lite på Cloetta-butiken, det är ju inte den butiken man ska shoppa i om man som jag i högerkolumnen i bloggen presenterar sitt viktresultat i alla fall nästan varje vecka, förpackningarna får ligga i skåpet och vänta ett tag tror jag. För nu är det sommaren som gäller och den ska gå i 80-talets tecken, låt mig återkomma till detta. Nu är det snart sängen som gäller efter en intensiv dag och helg.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll.

5 kommentarer:

Anonym sa...

vilken urläcker tröja!!
kramar

MissyElliot sa...

Låter som en massa mumma i den där påsen...
**ler*

Anonym sa...

Men har du varit hemma hos mig i Linköping och hälsat på!!!
Ja åka till Cloetta är livsfarligt. Skulle aldrig kunna låta bli godsakerna om jag hade dem i skåpet.
Kram kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hua för Cloetta-butiken i Ljungsbro...Inte rätt ställe för mig just nu. Å jag har ju rätt nära dit...bara någon eller ett par mil...:)

80-talets tecken? Ser fram emot förklaringen!

Kram!

Helen sa...

du ser ju så fin å smal ut gumman.. inte många kg över ser du ut att ha.... saknar dig massor här på bloggen..
vi har kalasat hela helgen vi... nu är jag helt slut.. ska jobba till halv 6 ikväll urk.. men men..slutar kl 14 imorrn istället... kram kram kram