fredag 3 april 2009

Det sista negativa utvecklingen på länge...

... det var ingen rolig historia i morse när jag klev på vågen!
+0,4 sen förra veckan trots att jag varit så duktig och varit och sprungit och hållt på.
Men det klart, dagarna i Stockholm sätter nog sina spår tillsammans med "den där tiden i månaden"...

Men nu mina vänner har jag bestämt mig, det var det sista negativa resultatet på länge! Fr.o.m nästa vecka skall vågen peka neråt!

Innan jag slutar vill jag idag gratulera min kollega J som nu nått slutet på sin diet och gått ner dryga 20 kg sedan den 8 januari.

Ha en fantastisk eftermiddag i vårsolen.
Kram och pepp

4 kommentarer:

yvva sa...

Tack!
Har du tänkt på att muskler väger mer, du har ju sprungit jättemycket! Du har helt enkelt byggt mer muskelmassa.
Kramar från syster

Malin sa...

Ja, det är definitivt det sista negativa resultatet på länge! Nu blir det minus härnäst..

Stort grattis till J! :)

Kram

ullis sa...

Hörru, det där var ju inget.
Det tar du igen lätt och eftersom du är så duktig och motionerar så blir det kanske muskler istället ;o) Eller hur?

KRAM

Helen sa...

TÄNK PÅ att träning ger muskler som väger mer än fett. kram