tisdag 12 maj 2009

Ikväll gäller det.

Jag kan ju inte helt glömma bort min schlagerådra här i bloggen. Ikväll är det dags för första semifinalen i Eurovision song contest och Malena går ut som nummer 5. Hur det kommer att gå låter jag vara osagt, jag säger som de flesta förståsigpåare. Det kan gå precis hur som helst.
Kl 21 är jag bänkar jag mig i TV-soffan. Heja Malena!

I övrigt då, en vanlig dag på jobbet är till ända... Har haft lönesamtal, men hur det gick låter jag vara osagt här eftersom det händer att chefen tittar in och läser då och då, kan ju inte avslöja om jag blev nöjd med resultatet eller ej ;-) måste ju verka lite svår, eller nåt!

Idag hade jag inte matlåda med mig utan tänkte mig att jag skulle handla i restaurangen på jobbet, det brukar alltid finnas nåt mer GI-vänligt alternativ, men tydligen inte på tisdagar. Vilket är bäst, panerad spätta med remouladsås eller pytt i panna, pest eller kolera?! Så det blev pytt i panna! Suck! Jag får vara glad om jag står still denna veckan. Den har inte blivit som jag tänkt mig.

Nu har jag nyss kommit hem och pratat igenom dagen med Jinn, skall lägga mig och ta en powernap i soffan så att jag orkar kolla på hela finalen och äta goda tacos till.

Önskar er alla en trevlig kväll, med eller utan eurovision!

0 kommentarer: