onsdag 20 maj 2009

Liten rapport från veckan

En kort men intensiv arbetsvecka är äntligen över.

I går tisdag fick jag plötsligt för mig att cykla till jobbet. Ett bra tilltag av mig tycker jag, något jag ska fortsätta med vid fint väder. 4,4 km har jag enkel resa till jobbet och det är ju välkommen extramotion.
Extra välkommen när man inte hinner med den vanliga motionen vilket jag inte gjorde igår då jag var ute på galej med jobbet. Hela vår lilla avdelning var ute och käkade på Moonlit Lounge på Davidshalstorg. Tack för en mycket trevlig kväll kära kollegor!

Idag har vi haft workshop hela dagen och man blir lätt lite trött efter all kreativitet som sprudlar ur en på sådana tillställningar. Direkt efter jobbet träffade vi Bird, Johannes och Birds faster Annika för fika på Bröderna M. Bird och Johannes åker till Kina imorgon och flyger från Kastrup så vi fick välkommet besök från dem innan resan.
Nu är det helg med stort H. Inget är planerat för morgondagen förutom lite motion. Nu är det dags att luta sig tillbaka och bara vara ledig.
Kram och pepp till er alla

2 kommentarer:

S sa...

Ja, det är bra med cykel. Inte så jobbigt, men ger ändå motion (det är bra det! *s*)

Helen sa...

duktigt jobbat att du tog cykeln.. en lätt och härlig motion som även den ger resultat.. kram å trevlig helg.. ps.. jag jobbar imorrn.. tyvärr..