måndag 22 juni 2009

Försov mig...

Vilken fantastisk start på veckan jag fick. Vaknade en timme senare än jag borde och hade försovit mig. Har förmodligen stängt av klockan istället för att snooza! Nåväl. Det bästa man kan göra när man försovit sig är ju ändå att i lugn takt förbereda sig för arbetet så det gjorde jag, åt min frukost och drack mitt kaffe i lugn och ro, promenerade till bussen och missade den precis men brusade inte upp för det utan tog helt enkelt nästa. Var på jobbet vid halv 10 tiden.

Laddad för en ny GI-vecka till 100%. Nu kör vi!

3 kommentarer:

Bella sa...

Har en liten hälsning till dig på min blogg :-)

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hehe, det där brukar jag drömma mardrömmar om. Det skulle vara katastrofalt om jag försov mig när jag jobbade morgonpass...hua! :)

Jag kör också low carb den här veckan!

Kramar

Milly sa...

Tittar in och önskar dig en underbar dag!

Kram!