onsdag 24 juni 2009

Jag tackar gud för AC

Min kära kollega Pernilla var och hälsade på på jobbet idag med lille Eddie, han har redan hunnit bli dryga 2 månader. Galet vad tiden går. Kul att äntligen få träffa både honom och Pernilla igen.

Efter jobbet hann jag med lite pyssel innan vi valde att kila bort till Mosaik och äta lite. Efter en hel dag på jobbet var det skönt att komma ut. Allvarligt talat borde man få lite dispens att slippa sitta inne och jobba när det är såhär fin väder ute. Man vet aldrig när det tar slut.

Viktig händelse idag är också att vi har hämtat upp vår AC från förrådet. Det börjar blir varmt här uppe under taket. 27 grader i sovrummet just nu och luften står still! Vår lilla sötnos är inte helt olik "r2d2" och går också under det namnet här hemma, han är en pärla att ha när värmen kommer.

Nu är det fotboll som gäller igen. Spanien-USA på SVT. Därefter tidigt i säng. Man är lite seg efter rödvinet och den sena kvällen igår.

Hur har det gått för er idag?
Finns motivationen där?
Kram och pepp på er

4 kommentarer:

yvva sa...

Kändissyrra, det var så kul att läsa!
Utan dej hade jag aldrig vart där jag är idag;-)
KRAMAR

Sandra sa...

Såg den fina bilden och intervjun idag i Må bra!!! jätte fint du är så snygg och smal!
Sandra

Cornelia sa...

Tack! och Tack! Säger jag för dessa snälla kommentarer!

Nenny sa...

Jo en ac hade inte alls varit fel. Jag och Björn smälter bort i värmen... Var har ni köpt den och vad kostar en sån?