måndag 13 juli 2009

Dagsrapport

Snart dags att krypa ner och återigen sluta de blå men innan jag gör det så kommer det här en rapport från dagen.
Frukost: Yoghurt med hallonblåbär och kaffe.
Lunch: Korvstroganoff och rivna morötter
Mellanmål 1: Päron
Mellanmål 2: Keso med chilikrydda
Middag: Tacosallad med avokado och halloumi


Dagens steg: 13779, det kan jag inte annat än vara nöjd med.

Efter jobbet idag har vi varit och tittat på ny soffa.
Trogna läsare minns att jag vid ett par tillfällen här i bloggen nämnt att nya tider stundar och att jag skulle återkomma kring detta. Vi är snart där, inte riktigt ännu, men snart. Jag tänkte ge en liten ledtråd och se om någon kan lista ut vad vi har i görningen här hemma. Och de få personer som vi har berättat för redan, som vet vad saker gäller får dessvärre inte vara med och gissa. Ledsen syster, men såna är reglerna. Nej Carl, du får inte heller gissa!


Titta på bilden här till höger och fundera... Vad är det som kan tänkas vara på G?

5 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

GRYMT!

yvva sa...

;-)

Nenny sa...

Blir det flytt?? Eller har ni köpt en bananplantage?? ;)
Nu blir jag nyfiken!!

Kram kram

Anneli sa...

Ska ni kanske flytta och packa grejorna i bananlådor...?

Pulver sa...

Ser gott ut