tisdag 21 juli 2009

Tisdag... lite bra och lite dåligt

Känner mig hängig. Mår lite bättre men jag har inte full ork i kroppen.
Har arbetat hemma idag igen och haft möjligheten att vila lite emellanåt.

Maten har fungerat bra idag.
Kassler med keso, avokado och grönt till lunch och baconinlindad kyckling med sommargrönsaker till middag.
Dessvärre föll jag för suget och köpte godis nu under eftermiddagen.

Dumt, men gjort är gjort! Nya tag imorgon.
Stegräknaren får vila, precis som syster rådde mig till, jag vill känna mig pigg innan jag pressar mig själv igen.
Nu kollar vi på fotboll igen, denna gången på TV. Norrköping-Mjällby. Dessvärre gjorde Mjällby mål här alldeles nyss, så nu vet jag någon eller eventuellt några på plats på Parken som inte är vidare värst glada. 24 minuter kvar. Hejja Norrköping!
Imorgon mina vänner är en stor dag. Imorgon kommer "Knoppen". Maja och Carls lilla bebis! Håll alla tummar och skänk många tankar till dem är ni snälla.
Kram och pepp

2 kommentarer:

S sa...

Äsch, strunta i "fusket", Ny dag imorgon som sagt!
På tal om godis, det är helt skumt, men jag har inget sug. Jag är chockad.
Däremot är jag fast i chipsträsket. Inbillar mig att det är sältan jag är ute efter och har testat att köpa hem lite bacon och sånt, jag hoppas det hjälper!

J sa...

Mums det där ser riktigt gott ut!
:D kramar