måndag 24 augusti 2009

Lugnet före stormen, eller i alla fall lägenhetsstädning i Malmö...

Ja imorgon drar vi till Malmö igen och stannar till fredag.
Såklart är det fullt upp!

Imorgon är det sista överlämning och avslutningsfika på jobbet och därefter fotbollskväll hos Maja och Carl.
På onsdag skall vi klippa oss och städa i övrigt hela dan. Jinn ska också träffa sina gamla kollegor och gå ut och käka.
På torsdag, ytterligare lite städning och diverse annat administrativt som måste klaras av under dagen. På kvällen: middag på Lemongrass.
Och på fredag är det lägenhetsbesiktning, vi skall hämta Jinns cykel och sen köra hem till Kalmar.
Det kanske inte låter som så mycket men jag vet att det är 1000 saker som vi inte kommit ihåg som också kommer att behöva göras och bara städningen tar ju sin lilla tid.

Det kommer nog ändå att bli lite tid över till bloggning, men min strategi och plan för höstens viktprojekt "121 dagar mot målvikt" får vänta till helgen när jag kommer hem till Kalmar igen.
Då ska ni få höra om mina storslagna planer för hösten och mitt mål som jag skall klara av den 12 juni 2010. Kan ni gissa vad det är??? Och ni som vet vad det är eftersom ni har läst det på Facebook får INTE gissa!!!

Packningen är klar, 5 st bakverk klara inför morgondagens fika på jobbet, eller rättare sagt snart f.d. jobbet. Känner mig strax redo att krypa ner under täcket. Stegräknaren stannar idag på 13708, ja plus ett par steg till...
Hoppas att ni alla haft en bra dag.
Kram och pepp på er alla!

4 kommentarer:

Pilla sa...

Hej hej, tack för din tanke :)
ja klart vi ska höras nu när du är i staun ;) hoppas du hinner med en snabbfika el nåt!
kram

Prralin sa...

Ah, jag var på Lemongrass i lördags och käkade! Hoppas Malmö-dagarna blir bra.

bloggare på icedaniel.se sa...

Händer det aldrig något roligt i ditt liv ? Tycker bara det är samma gamla visa.

Helen sa...

ja ni har å göra ni... ha det så bra.. kram å hörs när ni kommer hem..