fredag 21 augusti 2009

Nytt försök - efterlysning

Hör upp, stämmer nedanstående in på dig så vill jag att du hojtar till och hör av dig omgående:
  • Har du hittat formen på väg till jobbet?
  • Har du inte tid med annan träning utan motionerar genom att cykla, springa, gå till arbetet?
  • Har du på så sätt tappat vikt men inte nödvändigtvis rasat mängder?

Känner du att detta stämmer in på dig eller vet du någon som det stämmer in på?
Skulle du eller den person det gäller kunna tänka sig att vara med i en tidningsartikel och berätta mer om detta?
Maila mig på momangen:
corneliaeriksson@telia.com

Du behöver inte ha använt dig av GI-metoden eller någon annan specifik metod.
Att du har rört på dig på väg till jobbet är det viktiga!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du hittade till mig också! Jag förstod att mitt inlägg skulle kunna vara en början till ett stort irritationsmoment, vem kan irritera sig på källsortering som är så bra lixom?

bagerskan sa...

Hej, jag kan tyvärr varken gå eller cykla till jobbet även om jag skulle vilja då närmsta jobb är det 3 mil... Lite väl långt att cykla enkel väg.
Skulle gärna kunna ta mig till jobbet på "egen hand" men då jag bor på landet funkar inte dety tyvärr...
Kram Karin

Solkatt sa...

Hej! Kan tyvärr inte vara till någon hjälp vad gäller efterlysningen. Tänkte dock säga att jag ser fram emot 1 september och jag kommer följa dig i höst! Lycka till :)
Kram från Studentskan!