söndag 13 september 2009

Helgen går mot sitt slut

Sitter här, söndag kväll, pluggböckerna är inte lika vällästa som de borde.
Helgen har dock varit mycket mycket trevlig i sällskap med Maja och Carl.
Imorgon väntar ny vecka och nya tag.
Matmässigt har det gått mycket bra i helgen.
Det har inte alltid varit kul så att jag har skrattat men något onyttigt har inte passerat mina läppar så jag är nöjd med resultatet.
När det beställdes pizza valde jag kycklingsallad, när det köptes godis köpte jag inget.
Kaffet dracks utan chokladtryffel till. Ceasarsallad på Harrys trots att kycklingvingarna såg goda ut.
Ja i lördags ställde jag mig till och med och bakade en sockerkaka till fikat som jag inte åt ens en liten smakbit på. Vad gör man inte för sina gäster och sin sambo.
Nu ska det bli skönt med lite vardagslunk igen.
Har en tuff skolvecka framför mig med föreläsningar varje dag och plugg även på kvällarna så att jag kommer ifatt med lite läsning och en inlämningsuppgift.
Ha en fin slut på veckan och en bra början på den nya
Kram och pepp

3 kommentarer:

Chrissan sa...

Klart du ska vara nöjd!
Du är grymt duktig med maten!

Annsi sa...

Utmaning antagen!
http://annsiongi.blogspot.com/2009/09/overstanden.html

Lycka till med pluggandet!

yvva sa...

du är så duktig;-) blir impad när man vet hur jobbigt det är för dej att avstå! kämpa på du fixar detta!
Kramar från syster