söndag 3 januari 2010

Vi är på


morgonpromenad i härliga 10.4 minus. Godmorgon!

6 kommentarer:

Daniel och Maria sa...

Jag med har varit det nu på morgonen. Mina ben har inte tinat upp än...:)

Kram

Min startvikt: 73, 6 kg!!! :(

Maria sa...

Härligt! Precis hemkommen från min morgonpromenad. Nu är vi på gång!=)

Helen sa...

HÄRLIGT.. själv ska vi på 90 års kalas med smörgåstårta å vanlig tårta å massa kakor...
hur ska detta gå.. tänkte låta mig äta smörgåstårta men hoppa över allt annat...
nä nu ska jag lura ut mina gullungar i snön.. kram

Bella sa...

För kallt för att jag ska gå ut.. :)

Hovdamen sa...

Gillar inte kyla så det är tur att jag har min crosstrainer:-)

Jessica sa...

Vad härligt med en morgonpromenad, tycker det kan vara skönt med lite kallt väder ibland, Hellre -10 än +1 :)
Peppkramar