lördag 20 mars 2010

Idag är det Erik, Mattias och Danny som gäller

Herrejösses, sitter och kollar reprisen på Så ska det låta och blir helt begajstrad (hur i all världen stavas det???) av dessa tre pojkar - Erik Mattias och Danny.
Jag skall erkänna, när jag första gången hörde talas om att de skulle tåtas ihop i en grupp så var jag MYCKET kritisk. Jag har varit lite kritisk även senare.
Förra året i Melodifestivalen ändrade jag mig något.
I dag ändrar jag mig helt. Jösses vilka duktiga pojkar!
De sjunger så bra!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Nog är de bra alltid, och söta som socker...

Maria sa...

Såg dem i fredags och blev också grymt imponerad!! Sen är ju cookies and beans mina favvisar, har sett dem live två gånger och de kan verkligen spela=)Kram

Cornelia sa...

Ja jag håller med dig Maria, de är grymma! Gåshud så fort de öppnar munnen de där tjejerna. Jösses. Men igår blev jag faktiskt charmad av grabbarna, konstigt nog om man säger så :-)