söndag 28 mars 2010

Tjohej vilken hektisk dag

Hej och hå vad denhär dagen stack iväg. Dagen då jag skulle göra min examniationsuppgift till på torsdag eftersom resten av veckan är fullspäckad (!) med jobb och skola. Men nix. Det hanns inte med.
Vi åkte till IKEA redan efter frukost, skulle köpa dörrar till våra nya hyllor.
Sen har det gått i ett. Jinn har monterat och jag har hjälpt till lite. Vi har städat och så fått en hel massa andra saker gjorda. Nu är vi redo för nästa vecka. Med fyra, som sagt ruskigt hektiska dagar och därefter en hel massa lugn.
På fredag drar vi till Göteborg för lite ledigt. Vi ska bo på hotell, shoppa och bara njuta. På söndag drar vi sen ner till Lerberget och hälsar på Fia, Oskar, Alma och lille Fabian. Det kommer att bli en bra påskvecka.

Vad ska ni göra i påsk?

3 kommentarer:

Karin sa...

Påsken kommer att firas på vårt sommarställe som ligger några mil norr om Kalmar. Och eftersom jag bor i Mölndal kan vi väl säga att vi byter plats helt enkelt! Längtar till påsk, ska bli så skönt med lite ledigt. Men först, tre intensiva arbetsdagar framför mig!
Sköt om dig, kram kram

ase sa...

Funderar på att försöka mig på GI med start imorgon... Har du några bra råd till en nybörjare?

Jessica sa...

Vilken underbar påskvecka och vad skönt att få åka iväg sådär :)

Peppkram