söndag 25 april 2010

Dag 1 av 43 - shopping kan också räknas som motion

Vaknade av mig själv 20 över 8 i morse. Haffade boken och läste några sidor innan Jinn vaknade. Idag är den första av de 43 dagarna innan sommarlovet. Funderade på en morgonpromenad innan frukost men bestämde oss istället för att dra till Kosta för att shoppa lite. Sagt och gjort. Shopping i ett STORT outlet kan väl också vara motion eller vad säger ni?

Det blev lite kläder till Jinn, bland annat ett par supersöta hängselbyxor!!! Ojojoj, världens gulligaste. Är man gravid så ska man hängselbyxor, det är min fasta övertygelse.

Visst är hon fin!!!

Efter shoppingen i Kosta svängde vi inom syster och fikade lite ute i solen. Nu är vi hemma, lite mamma-kläder, en Peak-luvtröja och lite bebiskläder senare. Dags att ta tag i plugget!

Och förresten. Som en förklaring till nedanstående inlägg... Testade Jinns nya iPhone och att blogga från den. Funkade sådär. Gissar att det bör finnas en app som gör det enklare men vet inte vilken. Någon som har ett förslag?

Kram och pepp på er alla

3 kommentarer:

The Queen of fucking Everything sa...

Jag är lat och tycker det är enklast att mejla in själva inlägget till blogspot. Funkar för mig iaf?

Solkatt sa...

Att man ska ha hängselbyxor när man är gravid det håller jag helt och fullt med om. Helt klart!

Karin sa...

Å, Kosta outlet är bra tycker jag! Hoppas får möjlighet att åka dit i sommar igen. :-)