måndag 5 april 2010

Jag borde

Jag borde läsa lite statskunskap
Jag borde skriva ett långt blogginlägg om hur underbar påsken har varit
Jag borde också skriva hur totalt utpumpad jag är nu
Jag borde göra en meny för kommande vecka så att jag hittar tillbaka till GI-dieten
Jag borde vila så att jag inte är så trött och orkar med imorgon
Jag borde tentaplugga. Tenta på fredag och ingen tid att plugga i veckan
Jag borde ta en promenad, har ätit alldeles för mycket i helgen

Istället tänker jag stänga ner här och slänga mig i soffan hos min älskade (som minsann börjar bli riktigt tjock nu :-). Men innan dess bjuder jag på ett par bilder på alldeles underbara lilla Fabian 8 dagar gammal som vi hälsade på igår. Mys mys mys!


3 kommentarer:

Maria sa...

Jag tycker att du gjorde alldeles rätt i att strunta i alla "borde"=) Gudomliga bilder på lille Fabian, la också märke till din tröja, har en likadan;)
Kram och ta hand om sambon

Sandra sa...

Finns väl inget härligare än att sniffa på bebisar och känna på magar, förstår att fokus ligger på annat nu!

Anonym sa...

Vad skönt!! Jag skulle vilja gärna se din sambos härlig magen... får man? :)