torsdag 15 april 2010

Nu snurrar det igen...

Jag vet inte om det är vårsolen eller vad det är men såhär års brukar mina tankar alltid snurra iväg lite extra. Nya känslor, nya planer, nya viljor i min skalle, nya mål, nya idéer. Och nu är det igång igen. Orkar inte ens dra allt, ni hade trott att jag var galen. Men det är mycket på gång och jag vill ännu mer. Jag vill fokusera på det jag tycker är kul! Och när jag säger fokusera så menar jag FOKUSERA. Jag har lite planer, lite tankar, lite idéer.... Såklart. Nu ska jag bara fundera lite till i vårsolen så kanske jag kommer fram till nåt ;-)
Men innan dess blir det en kväll som inte främjar mina planer på Rom - minus två komma fem. Det blir varma mackor, öl och chips till första SM-finalen i hockey. Hejja Djurgården säger jag eftersom jag inte håller på något av lagen och Jinn är DIF-supporter. (Fast egentligen gillar jag Stefan Liv skarpt! Sprang på honom en gång för längesen på Gina Tricot på Hansa i Malmö - lite otippat!)
Ha en härlig kväll vänner

0 kommentarer: