tisdag 13 april 2010

Rom minus två komma fem

Ja nu är det sådär mycket igen att jag inte hinner med att skriva här. Jag hinner med skola och jobb men tyvärr inte resten av livet. Jag tänker dock hinna med att få vågen att visa minus 2,5 kg till den 20 maj när vi drar till Rom. Och just nu ska det nog inte bli några som helst problem eftersom jag inte hinner äta. (Skämt, ta det inte så allvarligt.) Däremot måste jag nog sluta handla fillidutter på rasterna i skolan, annars står nog vägen på plus 2,5 innan jag är i Rom.
Nu är det dags för sängen efter ännu en kväll på jobbet.

2 kommentarer:

Maria sa...

Det låter som en rimilg plan på rimlig tid tycker jag! Alltid roligare när man har ett mål att se fram emot=) Kram kram

Sandra sa...

Klart du klarar 2,5 kör en rivstart eller en pulver period!