tisdag 6 april 2010

Vad jag borde göra och vad jag vill göra...

Jag borde damma.
Jag borde vattna blommorna.
Jag borde vara social.
Jag borde läsa bloggar.
Jag borde kommentera på ovanstående bloggar.

Jag skulle vilja dimpa ner i soffan och kolla på inspelade program.
De bara ligger där på DVD:ns hårddisk och väntar på mig.

Istället ska jag plugga!
Har varit på utbildning på jobbet hela dagen så nu är det dags att ta tag i tentapluggandet.
Statsvetenskap - here I come.
Det glammigaste på den kursen var möjligen genomgången av Succesionsordningen och paragrafen som rörde det stundande kronprinsessbröllopet. Om man nu kan kalla det glammigt!?

1 kommentarer:

Karin sa...

Jamen om det handlar om statskunskap i botten så måste det ju vara så glammigt det bara kan bli, bröllopet och succesionsordningen.
Plugga nu, vi finns här när du pluggat klart :-)
Lycka till!!!