söndag 25 februari 2007

Vilken liten miniskräll


Sarah Dawn Finer direkt till Globen.

Men jag måste säga att jag själv direkt efter, eller till och med under, hennes grymma uppträdande kände att det verkligen kunde gå hela vägen. Shit vilken show. Tårarna kommer att trilla i Globen... Ja jag vet jag är så himla blödig!
Synd mycket synd att vi inte har chansen kvar att få se After Dark dock, men som antytts på andra bloggar är det himla kul att låten kan börja spelas direkt! Den e helt enkelt grym.

Om en vecka vet vi hela startfältet i Globen. Redan nu är det en hel del ballader och nu tänker jag sticka ut hakan och säga att det är stor risk att ytterligare en kommer att hamna i finalfältet.

Från andra chansen hoppas jag att Sanna och Sonja kommer att gå vidare till final. Men jag tror ev. att det i stället kommer att bli Sanna och Nanne som svenska folket röstar fram.

Fast efter gårdagen ska man kanske inte vara så säker på att man vet var man har sina medsystrar och bröder. Vem vet, det kanske är Jimmy Jansson och Uggla som sällar sig till finalisteran. Återigen... måtte jag ha fel i det!

0 kommentarer: