lördag 31 mars 2007

Hektisk hektisk vecka på jobbet i vårsolen



Solen skiner utanför fönstret, det har varit en fantastisk vårdag, jag hela veckan har ju faktiskt varit alldeles, alldeles underbar. Det slog mig för någon dag sedan skillnaden mellan att utnyttja det vackra vädret och att inte göra det.

Som inlägget nedan där en afterwork på Lilla Torg intogs. Det är kvalitetstid det. För några dagar sedan satt jag på mitt jobb och tittade ut genom fönstret, trots en ganska trist utsikt kändes solens värmande strålar oemotståndliga och jag tog en bild med mobilkameran för att dela av mig till er av min misär... Döm om min besvikelse när internet bestämde sig för att strula och jag omöjligt kunde logga in på min blogg... Därför har jag nu bestämt att härmed publicera denna bild idag istället...

Detta mina vänner är min utsikt från mitt skrivbord på jobbet... Kan jag få lite medkänsla? Eller kanske någon som kan dela med sig av liknande upplevelser? För inte är det väl så här våren skall upplevas?



0 kommentarer: