måndag 2 april 2007

April april....

... var det någon som blev lurad igår? Själv tror jag att jag detta året klarade mig helskinnad, men jag måste erkänna att jag var inne på aftonbladet.se och smygläste om de olika mediernas val av lurendrejeri. Min personliga favorit var ändå loopia.se som hade gett sig på inloggning med fingeravtryck...
Trots att jag höll på att gå på 4:ans nyheters inslag om Linnés återupptäckta fynd (går inte att återberätta om man inte såg det) trodde jag att jag i övrigt kände mig ganska mätt på detta med april-skämt. Som om det var ett avslutat kapitel, lite förlegat, lite 80 liksom... Tills...
Jag läste
min goda väns blogg idag och insåg att det numera finns en helt ny marknad för aprilskämten - den digitala. Den är nog ganska outforskad ännu men jag gissar att den kommer att komma starkt framöver. Så för er som vill ha er ett gott skratt rekommenderar jag starkt att läsa dagens inlägg på närabögenupplevelser

0 kommentarer: