onsdag 25 april 2007

Eurovision och kvalitetstid

Idag har jag haft en riktigt mysig dag minsann.
Ganska OK på jobbet, sedan har jag varit och storhandlat alldeles ensam på Maxi, och trivts alldeles utmärkt med mig själv. Känns bra.




Har inhandlat CD:n med alla bidragen i Eurovision Song Contest OCH fått senaste numret av Glamour så nu blir det mys hela kvällen. Skall faktiskt unna mig ett halvt glas rödvin och hoppa upp i soffan och bara lyssna och läsa.

Ha en underbar kväll allesammans.

-Mia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lät inte som en alltför dum kväll. Tror bestämt jag ska köpa mig lite vin till helgen trots att jag jobbar från fredag till och med måndag och börjar före f*n. Man kan ju inte sluta leva bara för att man jobbar!
Ha en jätteskön kväll!

Kickan sa...

Åhh, livsnjutare.... We Like!!!:)