söndag 24 juni 2007

Ingvar eller Bert och en middag på tu man hand.


Under min semester (och jag är inte riktigt klar ännu, jo med semestern så klart men inte med boken) har jag läst en fantastisk bok. Jag tycker mycket om att läsa biografier och liknande och kunde inte låta bli att inhandla: "Historien om IKEA : Ingvar Kamprad berättar för Bertil Torekull" när jag hittade den i bokshopen på Malmö flygplats. Jag har inte blivit besviken. Mannen är inte bara ett geni han är genuin, får jag frågan om vilken känd person jag helst skulle vilja äta en middag med någon gång är svaret givet. Ingvar - du är outstanding.






Min kära sambo skulle på samma fråga svara Bert Karlsson, så planen är nu att inhandla "Mitt liv som Bert" och se om jag kan hålla med. Varför inte en middag på fyr man hand med oss alla fyra??? Vilken tanke!




Vem skulle du vilja träffa för en trerätters om du fick välja?

0 kommentarer: