söndag 22 juli 2007

Måste bara få tycka till

Endra är det det faktum att jag har semester, känner mig avslappnad och därmed har mer tid att läsa än vanligt eller är det så att det de senaste dagarna har skrivits med "crap" i tidningarna och hänt mer än på länge och jag känner att jag bara måste få ur mig allt jag tänker och känner inför detta. Så här kommer, utan inbördes ordning, mina funderingar om de senaste dagarnas rubriker:
  • Ljungberg till West Ham för 48 miljoner - ah va fan rent ut sagt. Det var väl inte så kul. Vet egentligen inte varför jag inte tycker det, tycker bara att han skall vara kvar i Arsenal där han hör hemma.
  • Britney berättar allt. Ska tala ut om sitt vilda liv i intervju. - här väljer jag mellan två kommentarer. Nu igen??? eller Vem bryr sig???
  • "Han är tusen gånger bättre i sängen" - Natascha Peyre tycks ha kommit upp sig lite på bokstavsrankingen av kändisar och förekommer numera i var och varannan kvällstidningsbilaga i större reportage. Uttalandet ovan kommer från Aftonbladets söndagsbilaga. Jag har inte läst artikeln men jag hoppas att det gäller hennes nye pojkvän Dahni Lennevald. Å andra sidan undrar jag om han inte hellre hade hört det direkt från Natascha än att läsa det via Aftonbladet.
  • Här tränar Ronaldinho med Henry - det till skillnad från Ljungberghistorien, gillar vi! Vilken säsong det kommer att bli. La Liga blir mer än sevärt!
  • "Det är bara att gasa” - Gessle om att (återigen) återförena Gyllene tider och åka på turné. Och får man tro aftonbladet är till och med Micke Syd med på noterna. Är det så att han drar sin första nitlott då Gessle? Gyllene tider hade nog mått bra av att ligga i ide några år till för att skapa kult igen.
  • Aniston sätter stopp för ”Friends”-film - måtte det vara fel! Jag har ju tyckt bra om dig Jennifer. Kom igen!

-Mia
semesterfirare och tyck-till:are

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eller hur, trist med Vänner..hade väldigt gärna sett en film som fortsättning!

Cornelia sa...

Jamen visst, tacka vet jag sex and the city - där blir det film ;-)

Fred sa...

Jodå... det är Dhani som tydligen är 1000 gånger bättre i sängen än Markus Schenkenberg. :-D

Anonym sa...

ja, håller fullständigt med dig om jennifer aniston! en film skulle vara såå kul:)