söndag 22 juli 2007

Veckoredovisning vecka 5 - 17 veckor kvar till 30-årsdagen

Här kommer det då... Veckans resultat, händer absolut ingenting just nu. Hur är det möjligt med tanke på hur jag känner mig när jag tittar mig i spegeln?

Resultat söndagen 22 juli ( 17 veckor kvar till 30-årsdagen )
totalt antal aktiva veckor: 5
startvikt: 84,7
aktuell vikt: 84,5
målvikt: 63,0
viktminskning i kilo senaste veckan: +/-0,0
viktminskning i kilo totalt: -0,2
viktminskning i snitt per vecka: -0,04 (är det ens värt att nämna)
kvar till mål: 21,5
aktuellt BMI: 29,2
start BMI: 29,3

Mia
-var tog inspirationen vägen? Bye bye till att lyckas med juliutmaningen :-(
Men dock med "På det fjärde ska det ske" nyinladdad i iPoden

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom igen nu! 17 veckor... tar du ett kilo i veckan kan du ta dig dit :)
You can do it! K�mpar med ungef�r samma m�l. Vill fr�n 83,3 till 65 kg.
Lycka till!

Cornelia sa...

Åh va härligt med pepp... Jag kan jag kan, men nu under semestern kommer jag äta lite gott men motinera lite istället...
Kram Mia