söndag 20 januari 2008

Dag 19 - handboll, räkningar, plugg och unnerier

Har avnjutit frukost, omelett, mums!

Just nu avnjuts inspelat "Stjärnorna på slottet", finalen. Jag har verkligen uppskattat denna lilla programserie. Såg det inte förra gången det gick men jag har förstått att det var turbulent. Denna gången har det varit en fantastisk sammansättningstjärnor varav min favorit är Peter Stormare. Han visade sig vara en fantastiskt rolig människa, har ni inte sett avsnittet med han somhuvudperson så se det. Jag skrattade så jag grät!

Det kommer annars att bli en lugn dag idag. Inte mer aktivitet än nödvändigt, jag har mina små punkter som jag skall utföra.

- ekonomiska förehavanden, räkningar och annat som skall läggas in för betalning och sättas in i pärmar
- plugg... har varit dåligt med fokus på det...
- lista på unnerier, jag har en massa planer på vad jag skall unna mig vid olika mål men de finns bara i mitt huvud, jag tänkte sätta det på pränt så att jag inte kan ändra mig om det tar för lång tid innan jag når målet och för att jag inte skall glömma allt gott och trevligt jag lovat mig själv.
- kolla på handbollen 15.30. Sverige-Slovakien
- ta dagen som den kommer...

Ha en underbar söndag

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Hoppas det går bättre för Sverige idag. Öppningen igår gjorde ju så att man kunde gråta...

Anonym sa...

Hej och tack för ditt besök hos mig. Alltid kul med nytt folk. Ser att du har varit otroligt duktig och gått ner nästan 5 kg redan. BRAVO!

Jag kommer gärna tillbaka.

Angel

bagerskan sa...

Hej igen och tack för din långa kommentar! *ler*
Jag känner mig mer motiverad och inställd på att det ska gå denna gången, annars har även jag börjat "banta" allt för många gånger, utan att lyckas.
Stort grattis till din viktminskning, det ska ju gå sakta och säkert säger dom...!

Ja, man får mycket inspiration och tips av andra som lyckats. Jag ska kolla in dina länkar!

Tack igen och lycka till, vi hörs snart igen!
Kram Karin