onsdag 13 februari 2008

Dag 43 - jajamensan fattas bara...

... tjoho. Minus 0,9 idag. Midjan står kvar på samma centimeter som förra veckan, men det har förmodligen försvunnit på andra ställen :-) Härligt härligt.

Jag tycker att det är lite märkligt ett litet fenomen jag känner.
Jag kan gå i flera dagar innan vägning och fram till det att jag ställer mig på vågen och vara helt säker på att jag inte har gått ner nåt. Känna mig pluffsigare än någonsin och allt... Sen ställer jag mig på vågen och inser att jag gått ner, som idag 0,9, och då plötsligt känner jag mig hur smal och smärt som helst. I alla fall i ett par timmar eller kanske till och med en hel dag...

Sen känner jag mig pluffsig igen fram till nästa vecka... Magiskt, vad psyket kan lura en.

Kram och pepp på er alla.

7 kommentarer:

Helen sa...

Men Grattis.. va duktig du är.. känner igen mig helt i det du skriver.. keep on going strong.. du är sån bra förebild.. har haft en skitvecka igen.. men imorrn blir det att ta i med hårdhandskarna.. har haft dålig motivation i veckan då Thea har haft hög feber.. kram

Anonym sa...

Hejja !

Duktigt ! Så härligt med minus ju !

Anonym sa...

Grattis, grattis!!

Sara sa...

Grattis!!!! kanon minus, bra jobbat :) kram kram

Anonym sa...

Stort grattis till minuset!!!

Kram Ulrica

PS! Grymt avundsjuk blir jag på att du fick biljetter till Sverige-matcen :o)

MissyElliot sa...

Bra kämpat!
:-)

Anonym sa...

åh, vad duktig du är!! sju kg på lite drygt en månad. *tummen upp*