måndag 11 februari 2008

Dag 41 - fotboll, fotboll, fotboll

På allmän begäran :-) kommer jag naturligtvis att lägga ut en grundlig beskrivning av min outfit på melodifestivalen så att ni ser när jag vinkar till er alla...

Och inte nog med Melodifestivalen, idag fick jag reda på att vi har fått biljetter till Sveriges inledningsmatch mot Grekland i Fotbolls-EM i sommar.
Den 10 juni 20:45 sitter vi bänkade på arenan i Salzburg klädda i blå-gula kläder och hejar fram våra svenska grabbar till, förhoppningsvis, en vinst. Jag skulle ljuga om jag sa att jag trodde att jag skulle synas i TV-rutan även där, men man vet ju aldrig :-) Får väl måla mig spektakulärt i ansiktet och sätta på mig en vikingahatt så kanske jag har chansen?!

Det skall hur som helst bli hur kul som helst, nu skall vi bara se till att hitta ett litet boende och bestämma oss för hur vi skall ta oss dit. Det får bli imorgon det.

Nu skall jag hoppa in i duschen, jag har skött mig bra idag med maten och en liten promenad blev det också. Kanske inte i så raskt takt som jag hade tänkte mig men jag kände mig lite sliten efter jobbet och resonerade att en liten promenad är bättre än ingen promenad. Imorgon blir det en längre... Tänkte promenera hem från jobbet och det tar i alla fall en 45 minuter.

Over and out.
Kör hårt där ute.

4 kommentarer:

Malin sa...

Gumman!
Du är så gullig och peppande! Me like!
Heja Sverige!!!
Visste du att Petter Hansson kommer från min stad? :)
Vi är uppvuxna i samma ort.
Du kommer gå om mig i viktminkningen för jag har svullat en massa godis!
Men heja oss! Vi ligger lika!
Kram till dig

Anonym sa...

Åhh men grattis till biljetterna, vi har också sökt men tyvärr inte fått :(

Helen sa...

Åh va kul med fotboll.. ja en till här då som kommer från samma stad som Petter Hansson.får väl vara lite stolt att en kille från en sån liten stad har kommit såå långt i fotbollskarriären..

Anonym sa...

Kul då ska jag vinka tillbaka från min soffa här hemma....