söndag 24 februari 2008

Extas

Det är svårt att beskriva i ord hur fantastiskt det var att var på plats i Cloetta Center igår.
Vi har precis kollat igenom den inspelade sändningen från igår och min rosa tröja fick precis den effekt jag tänkte mig.. Den syntes! Sen får jag väl stå ut med att medverka som fetknopp i årets Melodifestival, jag bjuder på det och tackar samtidigt allra ödmjukast för alla supergulliga kommentarer både om min outfit och gällande viktnedgångar... Ni är så söta! Nu skall jag skärpa till mig och vara duktig och kika in hos er alla och kolla läget också, jag har varit skitdålig på det på slutet helt enkelt!

Men jösses, det känns som att jag har ätit upp mig minst ett par kilo i helgen. Suck inför onsdag!

4 kommentarer:

Sara sa...

Heej vännen!! Jag såg dig *hihi*!! du va så snygg så!! kram kram

Helen sa...

Jaa efter många glimtar av publiken så går ju kameran precis förbi dig så jag hann se.. du är ju inte alls en fetknopp.. förstår att det var en underbar upplevelse.. kram

Anonym sa...

vill bara säga heja dig! :)
Jag går in i vecka två med ett rejält minus, som hann bli lite mindre idag (diffade ett kg mellan igår och idag).. men jag ger inte upp. Förra veckans resultat blev -1.8 kg och jag njuter av äggen fortf... hur går det för dig? Klarar gallan sig?

bagerskan sa...

Hej!
Du fetknopp?? Knappast...! Tycker du var jättefin i din rosa tröja och du är ju jätteduktig med din viktminskning!
Way to go girl!!
Kram Karin