onsdag 7 maj 2008

Det här med att känna sin kropp...

... ja det verkar inte ligga för mig i alla fall.
Jag var bombis på att jag skulle ha stått still eller gått upp vid vägningen i morse. Men nej, istället var det minus 0,6 kg. Jag klagar inte! Tro inte det.

Nu blir det vägningsuppehåll en vecka. De har nog ingen våg på Kreta och även om de hade det så tror jag att jag hade hoppat över om man säger så...

Vad är då målet efter en vecka på Kreta och vad skall jag unna mig under semestern?
Jag skall unna mig att må bra, jag skall unna mig så att jag känner mig nöjd med mig själv och har jag stått still eller gått upp max 2 kg så är jag nöjd. Man måste ju också tänka på att man samlar på sig en hel del vatten i värmen.

Nästa vägning blir onsdagen den 21 maj...
Håll ställningarna till dess, nu blir det nog tyst här lite drygt en vecka. Hemma igen fredag den 16:e, men man vet ju aldrig om jag snokar upp en dator på Kreta och avlägger rapport.

Kram och en hel massa pepp på er.
Cornelia - som kl 9:55 imorgon (svensk tid) är på plats på Kreta

10 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig resa...=) Antar att det är lite aent att säga det nu ....men skit samma ;)

Kra

Anonym sa...

Njut och må gott i värmen nu!
Och grattis till minskningen! Finfint!
Kramar

Helen sa...

grattis till minuset.. hoppas du får en underbar resa.. inte avis här??!! eller jo det är jag... skulle sitta fint med riktig värme nu.. kram

bagerskan sa...

NJUT!!! Det är en order...! Tänk inte på vikt, kalorier och motion utan bara njut av god mat, sol o bad!!
Kram kram Karin

Anonym sa...

Grattis till minuset! Ha en jätteskön vecka på Kreta!!

Kram!

Anonym sa...

Grattis till minuset och ha en riktigt skön resa nu!! Slappa lite för oss andra också... :)
Kram

Anonym sa...

Grattis till viktminskning och ha en riktigt skön resa!!!

bagerskan sa...

Visst är det härligt att bli lurad ibland, iallafall åt det hållet. Inte lika kul att vara bombis på att man gått ner och så visar vågen plus.
Jättebra kämpat, kram Karin

Anonym sa...

Det är ju jättebra.
Vad fin du är på kortet förresten, så kul när alla lägger upp lite nya bilder på sig själva och i takt med att kilona försvinner är det bara ännu roligare att ta nya kort ;o)
Ha det så skönt i utlandet.
KRAM

Anonym sa...

Välkommen hem!
Ser fram emot fullständig rapport och mycket bilder!
Kram