tisdag 6 maj 2008

Det var så nära...

... att jag tänkte att jag inte orkade skriva ett litet inlägg här nu, men så såg jag att jag idag haft 76 besökare och blev så inspirerad av det att jag självklart måste plita ner lite bokstäver.

Jag är sjukt trött så det blir ett kort inlägg. Dagen har varit sprängfull precis som jag "befarade". Jobb, frissan (inga större förändringar), mer jobb och nu ikväll ett glas vin och lite käk på favvorestaurangen Mosaik, däremellan lite ärenden. Får se hur vågen tänker bestraffa mig för kvällens vin och övrigt stillasittande under veckan som gått, det är ju dags imorgon bitti, ev blir det första uppgången på hela perioden imorgon... Suck, det var inte så jag hade planerat inför Kretaresan.

Nu mina vänner håller ögonen på att trilla ihop.
God natt och sov så sött.
Kram och massor med pepp till er alla.
Cornelia

0 kommentarer: