lördag 24 maj 2008

Mycket nu...

... mår fortfarande kass!
Livsglädjen börjar dock så smått återkomma vilket hjälper mycket. Det är lätt att bli lite halvt deprimerad när man spenderar hela tiden horisontellt.

Men nu händer det grejer, ikväll är det dags för Eurovision, galet spännande.

Bästa startfältet på många år om man frågar mig...

Och inte bara det, igår var vi och hämtade våra biljetter till Fotbolls-EM, bara 2 veckor kvar. Hoppas hur mycket som helst på att jag mår tipp topp då och att all energi är tillbaka.



Nu mina vänner hoppas jag att ni hejjar på Charlotte ikväll, om inte vill jag gärna ha en bra förklaring till varför och vem ni hejjar på istället :-)


Kram och en massa eurovisionpepp till er alla

3 kommentarer:

Helen sa...

klart jag hejar på charlotte.. även om jag är superless på låten.. men den är ju en av dom bästa tycker jag... ryssland var åsså bra.. å nån till men kommer inte ihåg vilket land det var..
hoppas du mår bättre snart.. kram

Anonym sa...

hej!
nja jag hejjade nog inte särskilt mycket på charlotte... nya hemlandet Islands bidrag var mångt mycket bättre!! :)

Anonym sa...

Vad kul med biljetterna till EM!! Vad avundsjuk blev jag :-)

Vi försökte köpa men det gick inte. Kan jag fråga dig hur gjorde ni?

Tack för besöket i min blogg!

Krya på dig! KRAM!