onsdag 21 maj 2008

Sjukskriven...

... gick till doktorn igår eftersom jag är sjukt yr!
Han gjorde lite rutinkontroller, sedan kollade han i mitt öra och sa:
- Det är inte konstigt att du är yr.

Nog för att landningen i torsdags inte var behaglig för mina öron...
En inflammation/blödning i örat var det i alla fall. Så nu är jag sjukskriven och skall vila i 2 veckor. Det blir svårt!

Eller kanske inte när jag tänker efter, jag är ändå så pass yr att jag helst stannar i sängen.
Men gud så tråkigt det är. Blir lätt deppigt att bara ligga i sängen.

Har i alla fall vägt mig idag. -2,1 på 2 veckor!!!! Tjoho....
Som ni ser innebär det att jag är under 70. Jag har alltså ätit lite godis, det gjorde jag i helgen.

Nu börjar det snurra ordentligt så jag skall lägga mig ner och vila lite och kolla på Oprah.

Ha en fin dag alla.
Kram och pepp
Cornelia

10 kommentarer:

Anonym sa...

Trist att du är sjuk/yr!! Men GRATTIS till världens bästa viktminskning!! Wow! Bara 6,4 kg kvar till mål! Måste kännas härligt!!

Helen sa...

Stort Grattis.. härligt jobbat..
hoppas örat läker fort.. det kan inte vara skönt det. hua.. ryser när jag läser.. men men. .kram å pepp.. här är man nere på botten helt.. ingen motion på länge å godsakerna bara proppas in i munnen.. blää.. motivation tack.. nä den är borta.. ha en bra dag kram

Anonym sa...

Det verkar verkligen som du hade en bergochdalbaneaktig resa och så örat on top of that!
Nä, se nu till att vila ordentligt och bli bra!
Och stort grattis till viktminskningen! Du har nu bevisat för mig att det går att resa bort och ändå gå ned. Det blir mitt mål med vår resa om mindre än två veckor! Måste bara planera i psyket!
Kram och krya på dig!

Anonym sa...

Grattis till ditt fina minus!! Snyggt jobbat fast du varit på semester.

Trist att du är sjukskriven. Det lät ju inte så kul. Men nu får du passa på att vila och slappa lite. Bara ta det lugnt

Krya på dig!
Kram

Anonym sa...

Men usch vad otäckt det låter och ja jag förstår att det är tråkigt att vara tvungen att ta det lugnt men samtidigt, för att du ska bli frisk så tjejen.
Ohh vad härligt, under 70 kg låter ju hur najs som helst.
GRATTIS!

Anonym sa...

Grattis till minuset och stort var det oxå=)

Hoppas du känner dig bättre snart.

Kram

batgirl sa...

Man gratulerar! -2 kg det var bra jobbat för att ha varit utomlands oxå.
Krya på dig nu!
Kram

Sara sa...

GRATTIS!! BRA jobbat vännen!! :)Nu är det inte långt kvar, härligt!!tråkigt att vara sjuk men ibland kan det vara skönt att vila upp sig. krya på dig pepp&kram sara

Anonym sa...

Ajjj då, krya på dig! Hoppas du känner dig bättre snart!

Och grattis till de stora minuset :)

Anonym sa...

Oj det var illa...hoppas att du bli bättre mycket snart!

Angel