fredag 20 juni 2008

Utmanad

Jag blev utmanad av: Helen och Coyntha

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
*Åka till Karlskrona
*Äta midsommarmat: matjesill, potatis, gräddfil och gräslök
*Slappa
*Kolla fotboll
*Njuta

Vad gjorde du för 10 år sedan? 1998
*Jobbade med ScandiaBeach Volley Tour hela sommaren

*Slutade jobba på Decam och började jobba på Sonera
*Träffade min allra bästa och äldsta vän Fia
*Utbildade mig till croupiere och började jobba som det
*Bodde i Karlskrona

Ställen du bott på
*Emmaboda
*Vinslöv (som i Plötsligt i Vinslöv)
*Hässleholm
*Karlshamn
*Karlskrona
*Linköping
*Halmstad
*Malmö


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
*Bygga ett hotell i Thailand
*Köpa ett hus, eller kanske två :-)
*Läsa till något jag verkligen vill jobba med
*Bjuda alla mina vänner på en oförglömlig resa till Hawaii...
*Investera alla andra pengarna i bra saker för framtiden

Jag utmanar: Malin, Cecilia, Anna, Bella, Ulf, Järnladyn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta om jag är lite trög, men vad är det tänkt att jag ska göra??
Tell me och jag gör det!

:-)

KRAM!

Anonym sa...

Hej igen!
Är det tänkt att jag ska svara på frågorna?? Isåfall, kommer här :)

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
*Hämta biobiljetterna till Narnia
*Träna handboll kl 18.30
*Stryka - blä!

Vad gjorde du för 10 år sedan? 1998
*Var mammaledig åt mina då 2-åriga tvillingdöttrar!
*JObbade lite extra som lärare

Ställen du bott på
*Kristianstad
*Rosengård (räknas väl som egen stad??)
*Thessaloniki 1986 och 1989
*Sarajevo (ca 4 månader 1990)
*Malmö

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
*Säkra mina barns och familjs framtid
*Köpa ett fetehus!! :)
* skänka till välgörenhet
*Bjuda alla mina vänner på en oförglömlig resa!
*...och sedan leva mycket gott på räntan! :-)