tisdag 19 augusti 2008

Meny & Motion - tisdag 19 augusti 2008

Frukost: 2,5 dl Naturell lättyoghurt med kanel och lite musli, kaffe.
Lunch: Kotlettrad med gröna bönor och svampsås. Sallad.
Mellanmål: Ingen.
Middag: Ugnsbakad laxkotlett, sparris, hollandaissås och sallad på Bröderna M. 2 glas vin.

Motion: 20 min promenad

Kommentarer kring dagen: Idag kommer svärmor och hälsar på så vi skall ut och äta lite på Mosaik. Eventuellet hinner jag komplettera under kvällen eventuellt inte. Jag har inte heller hunnit surfa runt hos er andra de senaste dagarna, lite trist tycker jag. Jag ser fram emot att hinna göra det under morgondagen. Undrar om jag har blivit lite bloggberoende? Jag har en hel del jag längtar att få skriva om, men det kommer imorgon då som sagt. Ha en bra dag/kväll.

1 kommentarer:

batgirl sa...

Hoppas ni hade en trevlig kväll :)