måndag 18 augusti 2008

Meny & Motion - måndag 18 augusti 2008

Frukost: 1 kokt ägg, 2,5 dl Naturell lättyoghurt med kanel, kaffe
Lunch: 6 st köttbullar med sallad bestående av champinjoner, gurka, morötter och oliver
Mellanmål: 1 banan, 1 nektarin
Middag: Före simningen 1 stekt ägg och bacon. Efter simningen 2,5 dl yoghurt och lite lite musli

Motion: 30 min simning (22 längder), 20 min promenad

Kommentarer kring dagen: 2:a måndagen efter semestern och nu börjar det rulla på. I dag var andra simningstillfället med Maja, orkade "bara" 22 längder idag men i gengäld så kände jag mig piggare så nästa vecka skall jag ta rekord. Nu skall jag deppa över Sanna, så himla trist!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
"Em" här igen, missade ju visst att lämna bloggadressen förra gången hehe. Hoppas jag gjort rätt nu, om inte annat så skriver jag den här också för säkerhets skull: http://mot58kilo.bloggspot.se

Anonym sa...

Blir du verkligen mätt? Det låter inte så mättande de där? :)

yllet sa...

Hej!! Duktig du är som simmar!! Jag ska iaf börja på Friskis nästa vecka!! Wohoo!! :) Hoppas allt är bra idag!
Kram & Pepp!!

Anonym sa...

Hej, det var roligt att hitta nya viktbloggare och det ser ut att gå riktigt bra för dig.

Lite sommarmostånd med vikten, med det släpper nog eftersom du är målmedveten.

Ha det gott!

indira sa...

Va skönt att simma, kanske skulle ta en tur till badhuset när skolorna börjat! Hoppas du får en fin dag tjejen! Kram Jonna!