lördag 13 september 2008

Godnatt Lindome och världen

Jaha då var det dags att sluta de blå och vandra bort i drömmarnas värld efter en dag i Göteborg och Lindome.
Galen shopping blev det! Jag impulsshoppade en jacka för 1600 kr på Esprit! Men den var jäääättefin eller vad tycker ni och satt som en smäck så jag ångrar mig inte en sekund! (Bilden har jag lånat från Esprits hemsida.)

Efter shoppingen var vi sugna på att hitta nåt mysigt fik eller en restaurang och få oss en god skagenröremacka till lunch. Sagt och gjort. Ingen av oss hittar jättebra i Göteborg men nog borde just det gå att hitta i Göteborg tänkte vi och gav oss av.
Traskade gata upp och gata ner och hittade ingenting i den vägen. Räkmackor, javisst men inte med skagenröra. Det påminnde mig allt för väl den där gången vi letade runt halva Köpenhamn och inte hittade ett enda wienerbröd med chokoläääde.

Så det blev ingen skagenröra till lunch. Istället blev det PizzaHut i Nordstan efter 1,5 timmes promenad och letande och då var jag så hungrig att jag trodde jag skulle svimma.

Nu ieftermiddag och ikväll har vi varit i Lindome hos Jinns syster med familj, Samuel som bara var 6 dagar gammal senast vi såg honom har hunnit bli 8 veckor och en riktigt stor liten kille. Moster (dvs Jinn) är mycket stolt!
Nu skall jag kika runt lite kort hos er andra innan ögonlocken trillar igen, blir nog ännu mer bloggsurfning imorgon när vi kommer hem, tills dess önskar jag er alla en fortsatt fin helg.
Kram och pepp
Cornelia

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen dum fråga alls.. men jag ville inte fota mina kläder eftersom jag har så grymt mycket kläder.. jag skäms nog lite.. :-)